A weboldalon sütiket (cookie) és egyéb technológiákat is használunk a jobb böngészési élmény érdekében!

Megrendelés menete

Általános szerződési feltételeknek megfelelően:

Megrendelést előre egyeztetett időpontban, bemutatótermünkben személyesen (lásd személyes ügyintézés menüpont) illetve e-mailben tudunk fogadni, sorszámozott, tételes árajánlatunk alapján, árajánlat érvényességi határidejét figyelembe véve. Telefonon, postai úton, faxon nem fogadunk be megrendelést.

Megrendelés menete:

  • Ügyfél: Árajánlatkérés weboldalunkról
  • Wisol: Sorszámozott árajánlat megküldése
  • Ügyfél - Wisol: Egyeztetés, raktárkészletről, szállítási határidőről
  • Ügyfél: Sorszámozott árajánlat visszaigazolása e-mailben
  • Ügyfél - Wisol: Fizetési lehetőségek egyeztetése
  • Wisol: Megrendelés visszaigazolás megküldése részünkről e-mailben
  • Wisol: Gyártás/szállítás szervezése

Hogyan tud megrendeléssel kapcsolatban egyeztetni, árajánlatán módosítani?

Természetesen előre egyeztetett időpontban, bemutatótermünkben személyesen (lásd személyes ügyintézés menüpont) , illetve e-mailben, továbbá Telefonos elérhetőségünk mely a kiküldött árajánlaton fel van tüntetve! Tehát árajánlattal, annak pontosításával, megrendeléssel, szállítási idővel, kapcsolatban már közvetlen telefonos egyeztetésre van lehetőség!

Megrendelés módosítása:

Megrendelés előtt a sorszámozott árajánlat tetszőlegesen módosítható. Árajánlat esetén, új sorszámmal kerül kiküldésre a módosítás.

Folyamatban lévő megrendelés módosítható, attól függően, hogy a megrendelés melyik fázisban van:

  • Ha a megrendelést még nincs szállítás alatt a megrendelés szabadon módosítható.
  • Ha a megrendelést már szállítás alatt van, a megrendelés már nem módosítható, azaz igen, de ennek többletköltségeit meg kell fizetnie a megrendelőnek, mely költségekről írásos tájékoztatást adunk. (e-mailben)
  • Ha olyan megrendelés módosításáról van szó, mely egyedileg került gyártásba, vagy egyedi csomagolást (pl.. raklapbontást igényel) és e feladatokat már elvégezte a gyártó, de még nincs szállítás alatt, ennek költségeit átháríthatja a megrendelőre. Minden ilyen esetben írásban történő tájékoztatást adunk, ha a megrendelés módosítása plusz költségekkel jár. Ha ilyen tájékoztatást nem kap a megrendelő, a megrendelés módosítása ilyen jellegű plusz költségeket nem tartalmazhat.

Mit jelent az a fogalom, hogy szállítás alatt:

A termék kiszállítása már folyamatban van, tehát útba van a kiszállítási címre.

Kiszállítási / szállítási határidő:

A kiszállítás típusát (futárszolgálat, gyártói kiszállítás, ütemezett kiszállítás, darus kiszállítás, daru nélküli kiszállítás) figyelembe véve, a kiszállítás időtartamát napra pontosan de napszakra tudjuk csak megadni. (pl.: korareggel, délelőtt, délután, késő délután). Pontos időpontra (pl.: 10.00 órára kérem a kiszállítást) nem kérhető kiszállítási időpont. A szállítást végző gépjárművek menetideje nagyban függ a forgalomtól (pl.: baleset van és kerülnie kell a szállítást végző gépjárműnek), a megtett távolságtól, továbbá attól, hogy a telephelyen milyen gyorsan tudják megrakodni.

A megadott és visszaigazolt kiszállítási időpontok eseten 72 óra póthatáridőt tartunk fenn, előre nem látható baleset, műszaki problémákból adódóan. Megrendelés esetén a megrendelőnek ezzel a kiszállítási póthatáridő számolnia kell, a megrendelés leadásával egy időben ezen póthatáridőt a megrendelő elfogadja azaz kártérítési igényt, kötbért a póthatáridőn belül nem érvényesíthet!

Termékek megtekintése megrendelés előtt: 

Termékegyeztetés azt jelenti, hogy az árajánlaton feltüntetett ügyfélszolgálati telefonszámon vagy központi értékesítési e-mail címünkön egyeztetésre kerül, hogy a megtekinteni kívánt termék típusa, színe megtalálható-e a Bemutatótermünkben. Mivel közel 4000 terméket forgalmazunk, így nincs minden termék kiállítva.

Ha megtekinthető , csak időpontot kell foglalnia, ha nem lenne kiállítva a kívánt termék, egyeztetést követően tudjuk biztosítani a termékmintát.

Termék megtekintés csak időpontfoglalással lehetséges!

Fizetési lehetőségek:

Megrendelés esetén a következő fizetési lehetőségek közül lehet választani. Bizonyos fizetési módok feltételhez kötöttek. (pl.: készpénzben egyetlen fuvarozó sofőrénél lehet fizetni) :

Elektronikus banki fizetés

  • Banki átutalással, cégszerűen megküldött sorszámozott díjbekérő alapján
  • Bankkártyával átvételkor a sofőrnél (bizonyos sofőröknél)
  • Bankkártyával központi irodánkban (Budapest)

Készpénzes fizetés:

  • Készpénzben, központi irodánkban (Budapest)
  • Készpénzzel átvételkor a sofőrnél (ennek feltételeiről a fizetési lehetőségek menüpont alatt bővebben tájékozódhat)

Elállás:

Megrendeléstől történő elállási lehetőségekkel kapcsolatban az Elállás joga menüpont alatt tájékozódhat!

Megrendeléssel kapcsolatos további fontos információk:

A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek. Minden esetben javasoljuk a termékek megtekintését bemutatótermünkben! Színes termék esetén minden esetben kérjen bővebb tájékoztatást, ha a színmegjelölés nem egyértelmű az ön számára!

A megrendelést csak abban az esetben fogadjuk el, ha az ügyféltől a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul megkapunk. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Mi minősül megrendelésnek? Sorszámozott árajánlatunk alapján megküldött megrendelés csak abban az esetben érvényes, ha azt sorszámozott Megrendelés visszaigazolással visszaigazoljuk. Ha e sorszámozott visszaigazolásra nem kerül sor, a megküldött megrendelést nem tudjuk befogadni!

Az érvényes megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Elérhetőségeink

Értékesítés: ertekesites@wisol.hu

Bemutatótermi időpontfoglalás: ertekesites@wisol.hu

Adatkezelés: adatkezeles@wisol.hu

Számlázás: szamlazas@wisol.hu

Panasz, minőségi kifogás: panasz@wisol.hu

Raklapváltás: raklapvaltas@wisol.hu

Központi email cím: wisol@wisol.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: Árajánlaton, vevői megrendelésen kerül feltüntetésre