A weboldalon sütiket (cookie) és egyéb technológiákat is használunk a jobb böngészési élmény érdekében!

Termékek átvétele

A Vevő / Megrendelő a megrendelt áru átvételekor köteles a termék mennyiségét, színét, minőségét ellenőrizni, tehát a termék átvételét mennyiségileg és minőségileg a Vevőnek, vagy megbízottjának átvételkor ellenőriznie kell, melyet a szállítólevél aláírásával igazol. Ha átvételkor nem jelzi az észlelhető eltéréseket ( szín, mennyiség, sérülés, minőségi hiba) , az értékesítő továbbá a Gyártó csak az átvételkor nem észlelhető rejtett hibás termékek esetén foglalkozik minőségi kifogásokkal.

Az átvételi ellenőrzés alapján hibásnak ítélt árut Vevő nem építheti be, nem használhatja eltérő rendeltetéssel, ellenkező esetben reklamációs jogosultsága megszűnik.

Amennyiben a megrendeléstől eltérést tapasztal, azt rögzítenie kell a szállítólevélen! Átvétel utáni reklamációt 3 napon belül írásban kell közölni az eladóval. E határidőn túl az eladó és a Gyártó csak az átvételkor nem észlelhető rejtett hibás termékek esetén foglalkozik minőségi kifogásokkal, amennyiben azok gyártási hibára vezethetők vissza. Betontermékek, burkolatok esetén a színeltérésre, mészkivirágzásra minőségi kifogás nem alapozható.

Gyártó szavatolja, hogy termékeinek műszaki jellemzői, és minőségi követelményei a törvényes és az érvényes nemzeti szabványoknak, a vonatkozó jogszabályoknak és előírásoknak megfelelnek.

Töréskárt az értékesítő és a gyártó 3% alatti mérték esetén nem térít meg.

Elérhetőségeink

Értékesítés: ertekesites@wisol.hu

Bemutatótermi időpontfoglalás: ertekesites@wisol.hu

Adatkezelés: adatkezeles@wisol.hu

Számlázás: szamlazas@wisol.hu

Panasz, minőségi kifogás: panasz@wisol.hu

Raklapváltás: raklapvaltas@wisol.hu

Központi email cím: wisol@wisol.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: Árajánlaton, vevői megrendelésen kerül feltüntetésre