A weboldalon sütiket (cookie) és egyéb technológiákat is használunk a jobb böngészési élmény érdekében!

Gyakran ismételt kérdések

ÁLTALÁNOS

A weboldalon feltüntetett árak aktuálisak?

A termékeknél feltüntetett árak tájékoztató jellegűek. Az árak egységárként, Forintban és Bruttó árként (27+% áfa tartalommal) kerülnek feltüntetésre. A weboldalon feltüntetett árak nem minősülnek ajánlattételnek! Hivatalos árajánlatnak kizárólag az árajánlatkérésre válaszként megküldött sorszámozott cégszerű árajánlatunk tekinthető! A hivatalos árajánlatban szereplő termék ár eltérhet a weboldalon feltüntetett árnál! Bővebb információt kérdésével kapcsolatban az Árak feltüntetése című cikkünkben talál.

ÁFA nélkül tudjuk adni a termékeket?

A válasz egyértelműen nem! – Ha személyesen szeretne egyeztetni erről, akkor sem! – és erre a kérdésre nem is szánnék bővebb kifejtést. Nemzetközi kereskedelemben EU-s adószámmal van lehetőség (országhatárt átlépő) ÁFA mentes értékesítésre, de általában ezt a kérdést nem ebben a témakörben teszik fel az érdeklődők!

Van raktár készleten az általam kiválasztott termék?

Raktárkészlettel kapcsolatban árajánlatkérést követően tud érdeklődni. Raktárkészletet abban az esetben kérünk le a telephelytől, gyártótól, ha van egy árajánlata, ami elnyerte a tetszését, és ezt jelezte felénk.

TERMÉKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hány év garanciát vállalnak a termékekre?

Minden termékünk garanciális a jogszabályban előírt feltételeknek megfelelően.

Kik gyártják a weboldalon szereplő termékeket?

Kizárólag prémiumgyártók termékeit értékesítjük. Nagyon sok beszállítóval / gyártóval állunk szerződésben. Az Ön által választott termék gyártója a termék adatlapján kerül feltüntetésre. Bizonyos termékek gyártóit kereskedelmi okokból nem áll módunkban kiadni, ebben az esetben a termék adatlapján sem kerül feltüntetésre.

Első osztályúak a weboldalon szereplő termékek?

Igen, minden termékünk első osztályú, prémium minőségű és minőségi tanúsítvánnyal ellátott.

Minőségi tanúsítvánnyal rendelkeznek a termékek?

Igen, minden termékünk minőségi tanúsítvánnyal ellátott, első osztályú termék.

A termékfotók megfelelnek a valóságnak?

A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek. Minden esetben javasoljuk a termékek megtekintését bemutatótermünkben! Színes termék esetén minden esetben kérjen bővebb tájékoztatást, ha a színmegjelölés nem egyértelmű az ön számára!

ÁRAJÁNLAT

Mi minősül ajánlattételnek?

Hivatalos árajánlatnak, kizárólag sorszámozott e-mailben megküldött cégszerű árajánlatunk tekinthető!

Mennyi idő alatt kapom meg az árajánlatot?

A beérkező árajánlatkéréseket 24 órán belül dolgozzuk fel. Előfordulhat, hogy egy árajánlatkérés elkészítése több időt vesz igénybe (komplexvitásából, több gyártóval történő egyeztetés, fuvarszervezőkkel történő egyeztetésből adódóan). Sürgős ajánlatkérés esetén kérjük, az ajánlatban tüntesse fel az S.O.S. feliratot, és szükségszerűen előre vesszük az ajánlat feldolgozását!

Számolnak mennyiségeket általam megküldött rajz alapján?

Az árajánlat elkészítéshez pontos mennyiségeket kell megadni. Fotók, tervrajzok, vázlatrajzok alapján nem számolunk anyagszükségletet, mivel nem áll módunkban felelősséget vállalni az esetleges számolási hibákért.

SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉS

Hol és hogyan van lehetőségem megtekinteni a termékeket?

Az árajánlaton feltüntetett ügyfélszolgálati telefonszámon vagy központi értékesítési e-mail címünkön egyeztetésre kerül, hogy a megtekinteni kívánt termék típusa, színe megtalálható-e a Bemutatótermünkben. Mivel közel 4000 terméket forgalmazunk, így nincs minden termék kiállítva. Ha megtekinthető csak időpontot kell foglalnia, ha nem lenne kiállítva a kívánt termék, egyeztetést követően tudjuk biztosítani a termékmintát.

Bemutatóterem / iroda címe: 1131 Budapest, Mosoly u. 42. Nyitva tartás: Hétfő –Péntek: 9.00 – 17.00 , Szombat- Vasárnap: Zárva Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Termékek megtekintése című cikkünkben talál.

Hol tudom átvenni a terméket?

Az irodai, valamint telephelyi átvétel lehetősége termékfüggő. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Személyes átvétel című cikkünkben talál.

MEGRENDELÉS

Mennyi a legkisebb rendelési mennyiség?

Betontermékek esetén a minimum rendelési mennyiség 2 raklap. Raklapbontásra van lehetőség, azonban 2 raklapnál kevesebb terméket nem áll módunkban kiszállítani, illetve telephelyen kiadni.

Megrendelés menete?

  • Ügyfél: Árajánlatkérés weboldalunkról
  • Wisol: Sorszámozott árajánlat megküldése
  • Ügyfél - Wisol: Egyeztetés, raktárkészletről, szállítási határidőről
  • Ügyfél: Sorszámozott árajánlat visszaigazolása e-mailben
  • Ügyfél - Wisol: Fizetési lehetőségek egyeztetése
  • Wisol: Megrendelés visszaigazolás megküldése részünkről e-mailben
  • Wisol: Gyártás/szállítás szervezése

Mikor érvényes egy megrendelés?

Sorszámozott árajánlatunk alapján megküldött megrendelés csak abban az esetben érvényes, ha azt sorszámozott Megrendelés visszaigazolással ( PDF dokumentum) visszaigazoljuk. Ha e sorszámozott visszaigazolásra nem kerül sor, a megküldött megrendelést nem tudjuk befogadni!

Mennyi a megrendelés átfutási ideje?

Amennyiben a termék raktárkészletről elérhető, akár 24 órán belül fuvarba tudjuk szervezni, ennek egyik feltétele a szabad szállítói kapacitás, továbbá gyártó és telephely függő mennyi a megrendelés átfutási ideje. Az árajánlat kiküldését követően, telefonos ügyfélszolgálatunkkal tudja egyeztetni a szállítási határidőt (akár a másnapi kiszállítást), melyet vevői megrendelés formájában igazolunk vissza. Amennyiben a termék nincs raktárkészleten, gyártást követően tudjuk fuvarba szervezni.

FIZETÉS

Hol és hogyan tudok fizetni?

Megrendelés esetén a következő fizetési módok közül tud választani: Elektronikus banki fizetés: Banki átutalással, cégszerűen megküldött sorszámozott díjbekérő alapján, bankkártyával átvételkor a sofőrnél, vagy bankkártyával központi irodánkban (Budapest) Készpénzes fizetés: Központi irodánkban (Budapest) vagy átvételkor a sofőrnél Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Fizetési módok című cikkünkben talál.

KISZÁLLÍTÁS

Mennyibe kerül a szállítási díj?

A szállítási díjra nem minden esetben tudunk azonnali választ adni. A szállítás díja függ a raklapszámtól, a termék összsúlyától és a leszállítási távolságtól. Minden esetben egyedi fuvardíj árajánlatot adunk. Előfordulnak olyan szerződött fuvarozó cégek, akik igen alacsony fix tarifával dolgoznak, de az is előfordulhat, hogy belföldi fuvarszervezőkkel megversenyeztetjük a szállítási díjat és természetesen a legkedvezőbbet ajánljuk ki az ügyfélnek. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Szállítási információk című cikkünkben talál.

Szállítanak vidékre is?

Igen, termékeinket országosan szállítjuk. A kiszállítás történhet darus teherautóval, daru nélküli teherautóval (ponyvás, nyitott, dobozos), valamint futárszolgálattal. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Szállítási információk című cikkünkben talál.

Tudnak darus autóval szállítani?

Igen, a kiszállítás történhet darus teherautóval, daru nélküli teherautóval (ponyvás, nyitott, dobozos), valamint futárszolgálattal. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Szállítási információk című cikkünkben talál.

Mikor tudnak leghamarabb szállítani?

Amennyiben a termék raktárkészletről elérhető, akár 24 órán belül fuvarba tudjuk szervezni, ennek egyik feltétele a szabad szállítói kapacitás, továbbá gyártó és telephely függő mennyi a megrendelés átfutási ideje. Az árajánlat kiküldését követően, telefonos ügyfélszolgálatunkkal tudja egyeztetni a szállítási határidőt (akár a másnapi kiszállítást), melyet vevői megrendelés formájában igazolunk vissza. Amennyiben a termék nincs raktárkészleten, gyártást követően tudjuk fuvarba szervezni. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Szállítási határidő című cikkünkben talál.

A szállítás időpontját tudom előre egyeztetni?

A kiszállítás típusát (futárszolgálat, gyártói kiszállítás, ütemezett kiszállítás, darus kiszállítás, daru nélküli kiszállítás) figyelembe véve, a kiszállítás időtartamát napra pontosan, de napszakra tudjuk csak megadni. (pl.: kora reggel, délelőtt, délután, késő délután). Pontos időpontra (pl.: 10.00 órára kérem a kiszállítást) nem kérhető kiszállítási időpont. A szállítást végző gépjárművek menetideje nagyban függ a forgalomtól (pl.: baleset van és kerülnie kell a szállítást végző gépjárműnek), a megtett távolságtól, továbbá attól, hogy a telephelyen milyen gyorsan tudják megrakodni.

A megadott és visszaigazolt kiszállítási időpontok eseten 72 óra póthatáridőt tartunk fenn, előre nem látható baleset, műszaki problémákból adódóan. Megrendelés esetén a megrendelőnek ezzel a kiszállítási póthatáridő számolnia kell, a megrendelés leadásával egy időben ezen póthatáridőt a megrendelő elfogadja azaz kártérítési igényt, kötbért a póthatáridőn belül nem érvényesíthet!

RAKLAP

Raklapokkal, raklapváltással kapcsolat kérjük, olvassa el a Raklapváltási szabályzatunkat!

Mennyibe kerülnek a raklapok?

A raklapok díja gyártónként eltérő. Az árajánlatban minden estben feltüntetjük a raklapok díját és számát, valamint a raklapváltási díjat. A raklapok díjáról tájékozódhat még a kiválasztott termék adatlapján is. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Raklapváltási szabályzat című cikkünkben talál.

Kell raklaphasználati díjat fizetnem?

Raklaphasználati díjat a következő esetekben kell fizetni: Betétdíjas raklap esetén, raklapváltáskor. (a raklap visszaváltási díja alacsonyabb, mint amit a vásárló a raklapért a megvásárláskor kifizet) Csereraklap esetén Abban az esetben, ha történik raklaphasználat, pl.: kézi erővel rakodnak le és a raklap nem marad a vevőnél Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Raklapváltási szabályzat című cikkünkben talál.

Hol van lehetőségem a megüresedett raklapok visszaváltására?

Alapesetben Központi irodánknál történő raklapváltás az egyetlen raklapváltási lehetőség! Csak és kizárólag előre egyeztetett időpontban van lehetőség a raklapok központi irodánknál történő leadására. Előre nem egyeztetett raklapleadás esetén nem tudjuk fogadni a raklapokat!

Raklapváltás helye és ideje: 1131 Budapest, mosoly u. 42. Leadásra Hétfőtől – Péntekig 9.00-17.00 óráig van lehetőség előre egyeztetett időpontban. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Raklapváltási szabályzat című cikkünkben talál.

Meddig van lehetőségem a raklapok visszaváltására?

A raklapváltási határidő gyártónként eltérő. Az árajánlatban (ami alapján a vevő a megrendelését leadja) fel van tüntetve a raklapváltási határidő. Raklap váltás esetén ettől a határidőtől eltekinteni nem tudunk! Amennyiben nem határidőn belül történik meg a raklapok leadása, nem áll módunkban a raklapokat visszaváltani! Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Raklapváltási szabályzat című cikkünkben talál.

Van lehetőség a raklapdíj elengedésére, ha tudok csereraklapot biztosítani?

Sajnos erre nincs lehetőség, mert a gépjármű, ami a terméket szállítja, nem biztos, hogy ugyanarra a telephelyre megy vissza ahonnan a terméket felvette.

Mi a teendőm törött raklap esetén?

Betétdíjas (azaz visszaváltható) raklapok esetén, amennyiben a raklapokat vissza szeretné váltani, Törött vagy sérült raklapok észlelését mindenképpen dokumentálni szükséges a raklapváltáshoz! Amennyiben a kiszállításnál észleli, hogy a termékek törött vagy sérült raklapon kerültek kiszállításra, kérni kell a sofőrt, hogy a szállítólevélre kerüljön feltüntetésre a törött vagy sérült raklapok száma és ténye. Amennyiben a termékek megbontásánál észleli, hogy a raklapok töröttek vagy sérültek, le kell őket fotózni, és darabszámmal megjelölve el kell küldeni központi e-mail címünkre a fényképeket. Bővebb információt kérdésével kapcsolatban a Raklapváltási szabályzat című cikkünkben talál.

PANASZ

Hol tudok panaszt tenni?

Panaszával kapcsolatban a panasz@wisol.hu e-mail címen tudja felvenni velünk a kapcsolatot. Panaszkezeléssel kapcsolatban a Panaszkezelés menüpont alatt bővebben tájékozódhat!

Mi a teendőm hibás termék esetén?

A leszállításkor a megrendelő köteles ellenőrizni, hogy a leszállított termék, mennyisége, minősége színe megfelel-e a megrendelésének. Amennyiben eltérést tapasztal, a szállítólevélre rögzítenie kell észrevételeit. Ha nem történik meg az észlelt eltérések dokumentálása, az átvételt követően nem áll módunkban az termékek eltéréseit korrigálni, pótolni, cserélni. Utólagos panaszt nem tudunk elfogadni pl.: kevesebb mennyiséget kaptam, nem megfelelő a szín stb… A szállítólevélen történő rögzítést követően, a megrendelő köteles haladéktalanul , beépítés előtt ezeket a hibákat írásban ( e-mailben) jelezni felénk. Hibás teljesítés esetén kötbér és kártérítési igénnyel nem lehet élni, ha a hibás teljesítésbizonyítást nyer, haladéktalanul arra törekszünk, hogy felvegyük a gyártóval kapcsolatot és megfelelő megoldást találjunk a problémára (pl.: termék cseréje) Amennyiben a leszállítással egy időben nem észlelhető a termékek minőségi hibája (mennyisége), és a csomagolás megbontását követően válik észlelhetővé a hiba, fotókat kell készíteni és a megrendelő köteles haladéktalanul, beépítés előtt ezeket a hibákat írásban (e-mailben) jelezni felénk, fotókat megküldeni. Hibás teljesítés esetén kötbér és kártérítési igénnyel nem lehet élni, ha a hibás teljesítésbizonyítást nyer, haladéktalanul arra törekszünk, hogy felvegyük a gyártóval kapcsolatot és megfelelő megoldást találjunk a problémára (pl.: termék cseréje )

Hogyan tudok elállni a megrendeléstől?

Megrendeléstől történő elállást nem lehet pár mondatban összefoglalni, javasoljuk, az Elállás menüpont átolvasását.

BETONTERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KIEMELT KÉRDÉSEK

Mely termékek alkalmasak egy kocsi beálló kialakítására?

Gépkocsi forgalomra szeretnék beépíteni a járdalapokat, lehetséges?

Szükséges-e betonozni a térkő lerakása előtt?

Hogyan kell előkészíteni a talajt a térkövek/lapok lerakásához?

Kivitelezéssel kapcsolatban nem adunk szaktanácsadást. A kivitelezőjével kell egyeztetnie, mert ő ismeri a beépítés körülményeit, a talajminőséget, a csapadékvíz elvezetés módját, a beépítés rétegrendjét, a várható terhelést, és sorolhatnánk azokat a körülményeket, amik befolyásolják a kivitelezés szakszerű kivitelezését.

Visszavesszük a megmaradt terméket?

Nem áll módunkban megmaradt terméket visszavásárolni, még csökkentett áron sem.

Színes térkövet választottam a weboldalukról, a leszállított térkő színe eltér ettől.

A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek. Minden esetben javasoljuk a termékek megtekintését bemutatótermünkben! Színes termék esetén minden esetben kérjen bővebb tájékoztatást, ha a színmegjelölés nem egyértelmű az ön számára! Ha ön nem él ezzel a lehetőséggel, az ön felelőssége, hogy megrendel-e egy terméket úgy, hogy nem győződik meg annak a valósághű színéről, tehát nem tudunk önnek segíteni. Amennyiben szeretne elállni a megrendeléstől a színeltérés miatt, megteheti, de a visszaszállítás díját önnek kell megfizetnie!

Antikolt térkövet rendeltem, mely az imént érkezett meg hozzám. Az a benyomásom, hogy ezek a kövek nagyon töredezettek –normális ez így?

Igen. Az antikolt termékek szándékosan töredezettek, felületük karcos. Beépítés után látható a patinás összhang. Az antikolás mediterrán hangulatot kölcsönöz a burkolatnak, raklapon látva teljesen más képet mutat.

A leszállított térkő fehér foltos beépíthetem-e?

A kivirágzás műszakilag elkerülhetetlen, de a termék műszaki jellemzőit és használati értékét nem befolyásolják. Ez csak átmeneti jelenség, az időjárás és a környezeti hatások következtében természetes módon a lerakást követően 1-2 éven belül eltűnik. A mészkivirágzás nem képezi reklamáció tárgyát. Ha ilyet tapasztal, feltétlenül készítsen fotódokumentációt, küldje el számunkra e-mailben beépítés előtt, hogy tudjuk véleményezni valóban ezzel a jelenség áll-e fenn.

Szükséges ápolnom a térköveket, hogy hosszabb ideig maradjanak szépek?

Igen, a megfelelő karbantartás és a tisztítás elengedhetetlen a hosszan tartó igényes megjelenés szempontjából.

Miként javasolt a térkövek/szegélyek tisztán tartása?

Természetesen a rendszeres takarítás a leginkább ajánlott (falevél, hó, stb). Azonban évente magasnyomású vizes mosóval, 2-3 évente kőtisztító szer alkalmazásával sokáig tudjuk óvni burkolatunk szépségét.

Hogyan tudom megakadályozni a fű és gaz kinövését a kövek közül?

Megfelelő fuga anyag kiválasztásával, illetve erre alkalmas vegyszer permetezésével, illetve a kivitelezés során geotextília használatával.

Használhatok-e ipari sót a téli síkosság mentesítésre?

Az első télen nem ajánljuk és a továbbiakban is csak homokkal való keverésével. Az olvasztó anyagokat nem szabad durvára őrölve nagy szemnagyságban a felületre juttatni, hanem oldatban vagy kisebb szemnagyságra őrölve.

A 2 hónapja lerakott burkolaton fehér színű „salétrom” jelent meg.

A kivirágzások keletkezésének előfeltétele, hogy a fiatalkorú beton többször egymás után nedvessé váljon és kiszáradjon. Ezért kerülni kell a víz állandó jelenlétét az alépítményben és a víz felületre történő rávezetését.

A nálam lerakott térköveken világos foltok és szürke fátyol látható –mit tehetek ezzel?

Ez a tünet a mészkivirágzás, mely műszakilag elkerülhetetlenül a betontermékek természetes velejárója. Jó hír azonban, hogy ez csak átmeneti jelenség.

Elérhetőségeink

Értékesítés: ertekesites@wisol.hu

Bemutatótermi időpontfoglalás: ertekesites@wisol.hu

Adatkezelés: adatkezeles@wisol.hu

Számlázás: szamlazas@wisol.hu

Panasz, minőségi kifogás: panasz@wisol.hu

Raklapváltás: raklapvaltas@wisol.hu

Központi email cím: wisol@wisol.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: Árajánlaton, vevői megrendelésen kerül feltüntetésre